غبارگیرهای صنعتی چه نوع ویژگی هایی دارند؟
نوشته شده توسط : Khazarfan

غبارگیرهای صنعتی چه نوع ویژگی هایی دارند؟

ما سیستم غبارگیرهای صنعتی را برای تأسیسات تولیدی طراحی و نصب می کنیم. پس از نصب غبارگیرهای صنعتی ، ما تجهیزات نگهداری و جایگزینی فیلترهای هوا را برای تجهیزات گرد و غبار شما ارائه می دهیم. ماموریت ما فراهم آوردن محیط های کاری تمیز در غبارگیرهای صنعتی است و به کارمندان خود اجازه می دهیم هوای تمیز و عاری از آلاینده ها را تنفس کنند. استفاده از غبارگیرهای صنعتی به شما کمک می کند تا ضمن تأمین الزامات OSHA و NFPA ، کارخانه تولیدی خود کارآمد و پایدار باشید.

در اینجا برخی از انواع جمع آوری گرد و غبار صنعتی که با آنها کار می کنیم آورده شده است.

غبارگیرهای صنعتی کارتریج

غبارگیرهای صنعتی Baghouse

غبارگیرهای صنعتی طیف گسترده ای از ذرات و گرد و غبارها را در فضاهای کاری صنعتی فیلتر می کنند. این نوع غبارگیرهای صنعتی ممکن است در آزمایشگاه ها ، داروخانه ها ، کشاورزی ، فرآوری مواد غذایی ، فلزکاری یا سایر امکانات تولیدی مورد استفاده قرار گیرد. در سیستم غبارگیرهای صنعتی ، هوا به یک واحد جمع آوری گرد و غبار منتقل می شود ، غبارگیرهای صنعتی در محیط فیلتر پلاتید پیچیده می شوند ، جایی که گرد و غبار از هوای فضای کار استخراج می شود. ماده پلیسه دار منطقه فیلتر بیشتری نسبت به یک کیسه سطح مسطح با همان قطر دارد.    

جمع آوری غبارگیرهای صنعتی می تواند تک کاره یا کار مداوم باشد. در غبارگیرهای صنعتی یکبار مصرف ، فیلترهای کثیف هنگام خاموش شدن دستگاه ، از بین رفته و گرد و غبار جمع شده از آن جمع می شوند. با سیستم های جمع آوری گرد و غبار مداوم ، تمیز کردن فیلتر بر روی خط با استفاده از فن آوری پالس جت تسهیل می شود.

غبارگیرهای صنعتی  Baghouse

در باغها غبارگیرهای صنعتی بسیار کارآمد هستند که از کیسه های بافته شده یا نمدی متعددی برای فیلتر هوای غبار آلود استفاده می کنند. هوای کثیف وارد محفظه کیف می شود ، جایی که از طریق لوله های استوانه ای کشیده می شود و فیلتر کیسه ها تا 99٪ از مواد ذره را خارج می کنند. هوای پاک کیسه خانه را به فضای کاری باز می گرداند. هنگامی که فیلتر کیسه غبارگیرهای صنعتی برای عبور هوا بیش از حد کثیف است ، چرخه تمیز کردن شروع می شود و گرد و غبار از فیلتر داخل ناحیه گیرنده لرزیده می شود. روند فیلتر دوباره شروع می شود.

به طور کلی با استفاده از روش تمیز کردن فیلتر طبقه بندی می شوند. یکی از مزایای غبارگیرهای صنعتی  ، مواد فیلتر شده ای است که از آنها استفاده می شود در برابر درجه حرارت بالا مقاومت می کند.

غبارگیرهای صنعتی سیکلون

گردآورنده گرد و غبار سیکلون برای کاربردهای تولید با بار زیاد گرد و غبار ، درجه حرارت بالا و بازیابی محصول ایده آل است. سیستم غبارگیرهای صنعتی سیکلون از نیروی گریز از مرکز برای جدا کردن ذرات گرد و غبار از هوا استفاده می کند. ورودی هوا هوای کثیف را با زاویه ای به داخل محفظه سیکلون منتقل می کند ، جایی که ذرات گرد و غبار به یک حفره شکل مارپیچ و سپس دیواره سیلندر برخورد می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: